luni, 14 mai 2007

Modificarea skinurilor partea a 3-a – Tipuri de miniaturi

Diferite tipuri de miniaturi pt. imagini

În primul rând, mulţumiri lui Patuno pentru idee. Aceasta constă în editarea fişierului ski pentru a obţine diferite tipuri de miniaturi pt. imaginile asociate numerelor din agenda telefonică şi pentru fotografii sau alte imagini (din meniul Multimedia). Astfel, se poate modifica numărul miniaturilor afişate în acelaşi timp pe ecran, precum şi coordonatele imaginii şi textului fiecăreia. Această modificare afectează atât imaginile din meniul Multimedia, cât şi agenda telefonică.

De ce aveţi nevoie:TextWrangler pentru Mac sau UltraEdit pentru PC (sau Skinner4moto)

Paşi
1. descărcaţi fişierul ski (de exemplu moto.ski) din telefon în calculator.

2. creaţi un backup al acestuia, apoi deschideţi-l cu un editor de text (TextWrangler sau UltraEdit).

3. în fişierul ski căutaţi patru blocuri de text asemănătoare următoarelor:
0 14 3
1 0 39 168 90
1 0 92 168 143
1 0 145 168 196
0 15 3
1 2 41 49 88
1 2 94 49 141
1 2 147 49 194
...

0 20 3
1 52 46 167 64
1 52 99 167 117
1 52 151 167 169
0 21 3
1 52 66 167 84
1 52 119 167 137
1 52 171 167 189

Explicaţie
- puteţi observa că sunt 4 blocuri de text, fiecare dintre acestea având un header (primul rând) şi trei rânduri cu detalii
- a doua coloană a header-ului (adică 14, 15, 20 şi 21) conţine id-urile blocurilor de text, şi nu trebuie schimbate. A treia coloană defineşte numărul intrărilor ce vor fi arătate în ecranul cu miniaturi. Numărul rândurilor cu detalii trebuie să fie acelaşi cu numărul din această coloană; şi aceste rânduri cu detalii conţin coordonatele fiecărei miniaturi şi a textului asociat.
- coloanele de la 2 la 5 ale rândurilor cu detalii definesc coordonatele fiecărui element. Coloanele 2 şi 3 definesc colţul din stânga sus, în timp ce coloanele 4 şi 5 definesc colţul din dreapta jos.
- ID (0 14) : coordonatele fundalului elementului selectat
- ID (0 15) : coordonatele miniaturii
- ID (0 20) : coordonatele numelui din agendă sau a numelui imaginii
- ID (0 21) : coordonatele numărului din agendă sau a datei/orei imaginii

4. coordonatele şi numărul elementelor afişate la un moment dat se pot modifica după dorinţă. Setările următoare sunt folosite în MP-urile Yuet; sunt prezentate doar pentru exemplificare. Le puteţi încerca pentru a observa diferenţa, dar este posibil să trebuiască modificate pentru a se potrivi skinului dumneavoastră.

Exemplul 1: O singură miniatură
0 14 1
1 0 178 170 196
0 15 1
1 0 0 176 220
...
0 20 1
1 4 178 90 196
0 21 1
1 92 178 168 196

Exemplul 2: 2 miniaturi
0 14 2
1 91 56 170 104
1 91 130 170 178
0 15 2
1 1 46 90 114
1 1 120 90 188
...
0 20 2
1 92 56 170 79
1 92 130 170 153
0 21 2
1 92 79 170 102
1 92 153 170 176

5. după ce aţi efectuat toate modificările, salvaţi fişierul şi încărcaţi-l înapoi în telefon.

PS: Puteţi face toate aceste lucruri cu Skinner4Moto, dacă preferaţi un mod grafic de editare a skinurilor. Deschideţi skinul în Skinner4Moto şi alegeţi "Structures" şi veţi vedea id-urile blocurilor (14, 15, 20 & 21). Tot ce trebuie să faceţi este să ştergeţi/adăugaţi elemente în acestea, şi să ajustaţi coordonatele/mărimea fiecăruia.

Skinner4moto:

0 comentarii: